wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna » KRATY POMOSTOWE PROMOCJA » Krata wciskana | 500x1000 mm | 34x33 mm | 30x2mm | ocynkowana
Krata wciskana | 500x1000 mm | 34x33 mm | 30x2mm | ocynkowanaKrata wciskana | 500x1000 mm | 34x33 mm | 30x2mm | ocynkowana
Krata wciskana | 500x1000 mm | 34x33 mm | 30x2mm | ocynkowanaKrata wciskana | 500x1000 mm | 34x33 mm | 30x2mm | ocynkowana

Krata wciskana | 500x1000 mm | 34x33 mm | 30x2mm | ocynkowana

Dostępność: Dostępny

Czas wysyłki: 24 godziny

Koszt wysyłki: od 25,00 zł Dostępne formy wysyłki dla oglądanego produktu:Kurier DPD - 25,00 zł
Kurier DPD pobraniowy - 25,00 zł
Kurier DPD od 30 do 50 kg (przedpłata) - 50,00 zł
Kurier DPD od 30 do 50 kg (za pobraniem + 4 zł) - 60,00 zł
JAS FBG - przesyłka paletowa - 160,00 zł
JAS FBG - przesyłka paletowa - 120x120 cm - 200,00 zł
JAS FBG - przesyłka paletowa - 200x100 cm - 300,00 zł
Odbiór osobisty - 0,00 zł

Numer katalogowy: T12530

Stan produktu: Nowy

Cena brutto: 116,36 zł

Cena netto: 94,60 zł

Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

dodaj do schowka

Cena produktu zmienia się w zależności od zakupionej ilości produktów - zobacz szczegóły.

  • Opis produktu

Przedmiotem oferty jest krata wciskana o wymiarach zewnętrznych 500x1000 mm, wykonana z płaskownika nośnego 30x2 mm oraz płaskownika poprzecznego 10x2 mm. Całość obramowana jest płaskownikiem gładkim o wymiarze 30x2, który stabilizuje i usztywnia całą konstrukcję. Dzięki wykorzystaniu najnowszej technologii prasowania produkt jest trwały i niepodatny na odkształcenia.

 


 

Wykonanie

 

Kraty wciskane wykonywane są z określonej liczby płaskowników nośnych, które łączone są z płaskownikami poprzecznymi przy pomocy prasy, która wciska oba elementy w siebie z siłą 100 ton. Całość odbywa się na zautomatyzowanej linii produkcyjnej. W procesie tym w każdym miejscu wzajemnego stykania się płaskowników powstaje trwałe połączenie, które tworzy jednorodną konstrukcję o dużo większej stabilności oraz odporności na obciążenia, skrzywienia i wibracje w porównaniu do innych rodzajów krat.
 


 

Parametry

 

Wymiar nośny kraty (wymiar pomiędzy podporami, np. dla kanału będzie to szerokość): 500 mm.

Wymiar poprzeczny: 1000 mm.

Płaskownik nośny (wysokość i grubość): 30x2 mm.

Płaskownik poprzeczny: 10x2 mm.

Oczko ( w osiach, pierwszy wymiar to odległość pomiędzy płaskownikami nośnymi): 34x33 mm.

Materiał: Stal ocynkowana ogniowo.

Norma wykonania: DIN 24537.

Masa sztuki: ok. 11 kg.
 


 

Powierzchnia - cynkowanie ogniowe

 

Krata została pokryta warstwą cynku poprzez zanurzenie w wannie wypełnionej roztworem cynku o temperaturze ponad 400°. Metoda gorącej kąpieli (hot dip galvanizing) jest uznawana za najskuteczniejszą metodę cynkowania, która zapewnia najtrwalszą powłokę i najdłuższy okres ochrony antykorozyjnej. Powłoka cynkowa nie wymaga konserwacji a czas ochrony w środowisku mało zanieczyszczonym wynosi od 30 do 50 lat.
 


 

Nośność kraty

 

Maksymalne obciążenie równomiernie rozłożone (np. maszyny, towar):

Maksymalne obciążenie skupione na powierzchni 200x200 mm (ruch pieszych lub opona samochodowa):

 

Nośność kraty zależy od liczby płaskowników nośnych (pierwszy wymiar oczka - im mniejszy tym więcej płaskowników), ich wysokości i grubości oraz rozstawie podpór. Oferowana krata przeznaczona jest do ruchu pieszych. Jeżeli niezbędna jest większa nośność proszę przesłać zapytanie podając:

  • Wymiar nośny kraty ( L ).
  • Wymiar poprzeczny kraty ( B ).
  • Ilość krat lub łączną długość ciągu komunikacyjnego.
  • Oczko (standardowe 34x38 mm).
  • Pożądaną nośność (w kg, tonach lub kN).
  • Typ nacisku (dynamiczny, np. auto czy statyczny - maszyna, towar) - proszę opisać.
  • Wersję materiału i powierzchni (stal goła, ocynkowana, nierdzewna).
  • Kod pocztowy miejsca dostawy.
 

 

Montaż

 

Kraty mocuje się do konstrukcji stalowej przy pomocy elementów montażowych. Dobór odpowiedniego elementu zależy od rodzaju kształtownika konstrukcji, do którego będziemy przytwierdzać kratę, rozstawu oczka oraz miejsca przeznaczenia.

 

Najpopularniejszym elementem montażowym jest klema (inaczej klamra, łapka), która składa się z górnej klamry zachodzącej pomiędzy płaskowniki nośne i posiadającej otwór przelotowy, śruby, która przechodzi przez ten otwór, klamry dolnej (łapki), która zachodzi za kształtownik oraz nakrętki kwadratowej. Często stosuje się również montaż przelotowy bezpośrednio przez konstrukcję stalową z pominięciem łapki.

 

Dla nieregularnych kształtowników (np. ceowników C120) stosuje się haki. Dobór haka zależy od kształtownika i jego wymiarów. Kraty mocowane do powierzchni betonowej można zamontować przy pomocy kołków wstrzeliwanych lub kotw.
 


 

Zastosowania

 

Kraty pomostowe dzięki prostocie wykonania, trwałości i łatwemu montażowi stały się nieodłącznym elementem otaczającej nas architektury.

 

Odbiorcy prywatni najczęściej wykonują przy ich pomocy schody zewnętrzne, które prowadzą na wyższe kondygnacje budynków wielorodzinnych omiając główne wejście. Często wykorzystuje się je również jako element przejazdu na posesję lub do garażu nad kanałami odwadniającymi lub potokami. Spotkać można także tarasy, balkony a nawet wewnętrzne antresole wykonane z krat pomostowych.

 

W przemyśle elementy z krat pomostowych tworzą różnego rodzaju konstrukcje poprawiając bezpieczeństwo i pozwalając na najlepsze wykorzystanie powierzchni produkcyjnej lub magazynowej. Najczęściej kraty wykorzystywane są w przemyśle chemicznym, spożywczym, wydobywczym, morskim czy metalurgicznym. Z elementów tych tworzy się podesty, ciągi komunikacyjne, schody awaryjne czy kręte, pomosty robocze i wiele innych.

 

Ciekawym i coraz popularniejszym rozwiązaniem jest użycie krat jako przęseł ogrodzeniowych lub balkonowych. Popularność tych rozwiązań jest pochodną niskiej ceny, trwałości i estetyki wykonania. Na budynkach wielorodzinnych elementy z rur nierdzewnych zaczęły być wypierane przez te wykonywane z krat pomostowych.

 

Kraty świetnie sprawdzają się jako wypełnienie kanałów naprawczych lub elementów najazdowych w warsztatach samochodowych lub stacjach diagnostycznych. Podesty takie muszą jednak spełniać odpowiednie parametry nośności. Nieodpowiednio dobrane kraty szybko się zużyją, zmuszając do wymiany lub, co gorsza spowodują nieodwracalne szkody. Dlatego przed zakupem upewnij się, że krata posiada odpowiednią nośność dostosowaną do ruchu samochodów osobowych lub ciężarowych.

Oprogramowanie sklepu shopGold.pl
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu